Страницы

субота, 5 липня 2014 р.

Батьки - перші помічники

01.09.2015 



 

 

 

 

14.08.2015

Останні штрихи

 

 

 

 

 

 

 

20.07.2015

Ремонтні роботи







 29.05.2015

Яке ж свято  без матусі

28.02.2015

"Щоб стільці довгий час привабливими були, їх варто полакувати" - так вважає Тамаренко Ірина Леонідівна

 Батьківська турбота (07.02.2015)



 31.01.2015   Ось і нові стільці!!!

Яке  ж свято без родини  (26.12.2014)

 Батьківський авторитет у вихованні дітей

Суттєву роль у виховній роботі батьків відіграє батьківський авторитет, який, за висловом А.С. Макаренка, містить "все батьківське і материнське життя — роботу, думку, звички, почуття й прагнення"1. Авторитет (лат. auctoritas — влада, вплив) — це загальновизнаний вплив, що його справляє на переконання і поведінку людей певна особа, соціальна група чи інститут завдяки їхнім особливостям і заслугам.
А.С. Макаренко приділяв значну увагу місцю і ролі батьківського авторитету в сімейному вихованні дітей. Адже діти ще не мають достатнього соціального досвіду, відбувається активний процес його успадкування, і вияви авторитету батька і матері можуть позитивно чи негативно впливати на збагачення дітей їхнім соціальним досвідом. Виділяють два види авторитету: істинний (справжній) і фальшивий. Істинний авторитет відбиває такі особливості поведінки батьків:
• авторитет любові до дітей, здатність творити духовне тепло, радість. "Праця любові, — писав В.О. Сухомлинський, — це і є свідоме прагнення до того, щоб у дітях утвердити самого себе, продовжити у них своє духовне багатство. Якщо ви по-справжньому любите своїх дітей, якщо віддані і вірні їм, ваша любов до дружини з роками не лише не слабшає, але стає більш глибокою і єдиною. Любов — ніжне, тендітне, вередливе дитя мужності. Продовжувати себе у своїх дітях — це значить бути мужнім у любові?"
• авторитет знання передбачає обізнаність батьків з особливостями фізичного і соціально-психічного розвитку дитини, її повсякденними успіхами та труднощами у навчанні, знання інтересів та вподобань, кола друзів, товаришів;
• авторитет допомоги має виявлятися не у виконанні за дитину її обов'язків у сфері праці, навчання, а в методичній пораді: як доцільніше виконати те чи інше завдання, у створенні сприятливих ситуацій для подолання труднощів. Адже лише у самостійній наполегливій діяльності відбувається активний розвиток особистості. Виконання за дитину її обов'язків ослаблює, збіднює особистість;
• авторитет вимогливості передбачає достатній і об'єктивний контроль матері та батька за ретельним виконанням дочкою чи сином своїх обов'язків, доручень у всіх сферах діяльності. Якщо це робиться систематично, у дитини поступово формуються звички відповідальності за виконання обов'язків і доручень;
• авторитет правди ґрунтується на загальнолюдській моральній нормі — "не бреши". Лише правда у взаєминах батька з матір'ю, з дітьми, іншими членами сім'ї найвище цінується дітьми. Брехні приховати не можна. Рано чи пізно брехня став очевидною, приносить дитині страждання та розчарування у тих, хто сказав неправду;
• авторитет поваги ґрунтується на гуманістичній сутності виховання. Маленька дитина — це не лише біологічна істота, а Людина, Особистість. Вона перебуває в стані активного розвитку, вступає у взаємини з іншими людьми (старшими, молодшими), припускається помилок, у неї ще мало соціального досвіду, знань. Але дитину потрібно поважати як найбільшу цінність: вона — Людина.
Поряд з виявами справжнього авторитету у поведінці батьків нерідко зустрічаються вияви, за словами А.С. Макаренка, так званого фальшивого авторитету: авторитет фальшивої, удаваної любові, авторитет відстані між батьком чи матір'ю і дитиною, авторитет чванства, авторитет педантизму, авторитет резонерства, авторитет безмірної доброти і вседозволеності, авторитет фальшивої дружби, взаємин "на коротку ногу", авторитет підкупу, авторитет подавлення, деспотичної реакції на будь-які відхилення дитини від норми поведінки.
Батьки, які прагнуть оволодіти педагогічною культурою, мають постійно аналізувати свої дії, критично ставитись до виявів фальшивого авторитету і витісняти їх із власної поведінки.
У системі сімейного виховання необхідно дотримуватися таких правил:
• люби свою дитину; радій її присутності, сприймай її такою, якою вона є, не ображай П, не принижуй, не порушуй її впевненості в собі, не піддавай її несправедливому покаранню, не відмовляй їй у твоїй довірі, дай їй привід любити тебе;
• постійно вдавайся до похвали дитини за її правильні вчинки. Цим ти спонукаєш її до активної дії;
• оберігай свою дитину від негативних фізичних і моральних впливів;
• створюй у сім'ї моральний затишок. Нехай сімейне вогнище буде джерелом спокою, радощів, поваги, справедливості та захищеності;
• будь для своєї дитини взірцем поведінки, доброчинності;
• підтримуй щирі родинні зв'язки з бабусями і дідусями, іншими родичами, друзями;
• не забувай, що діти люблять гратися. Знаходь час для організації цікавих ігор з ними;
• залучай дитину до посильної праці разом з дорослими;
• створюй умови, щоб дитина набувала життєвого досвіду, долала труднощі;
• чекай від дитини тільки таких думок, суджень і оцінок, на які вона спроможна залежно від рівня розвитку, соціального досвіду;
• привчай дитину до толерантності, культури спілкування з ровесниками, старшими і молодшими;
• залучай дитину як повноцінного члена сімейного колективу до розв'язання побутових проблем, що виникають у сім'ї;
• не виконуй за дитину тих завдань, з якими вона може впоратися самостійно;
• домагайся, щоб вимоги до дитини були однакові від усіх членів сім'ї;
• наполегливо працюй над формуванням у дитини почуттів гуманізму і милосердя у ставленні до людей, природного довкілля;
• постійно залучай дитину до різноманітних видів діяльності

День міста - відповідальна подія  (11.10.2014)








 

План роботи батьківського комітету 7 класу на 2014-2015 навчальний рік


Місяць
Захід

Серпень

Обговорення напрямів діяльності батьківського комітету
Визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті
Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік
Підготовка батьківських зборів «Особливості організації навчального процесу  у 7-му класі»


Вересень
Батьківські збори «Особливості організації навчального процесу  у 7-му класі»

Обрання членів батьківського комітету.

Знайомство з планом виховної роботи на новий навчальний рік.

Жовтень
Вивчення батьківським комітетом питання організації  харчування учнів у новому навчальному році.

Допомога батьків у святкуванні Дня міста
Листопад
Аналіз участі учнів у позашкільній діяльності. Гуртки за інтересами з ініціативи школи та батьків.

Батьківські збори  «Про роль батьків у вихованні дітей»

Грудень
Оформлення подарунків, сюрпризів для учнів.
Підведення підсумків навчальної діяльності учнів класу за перше півріччя.
Батьківські збори «Дотримання Статуту школи учнями 6-го класу».

Січень
Засідання батьківського комітету. Підведення підсумків роботи за перше півріччя.
Звіт батьківського комітету про виконану роботу.

Батьківські збори  «Розвиток уваги та пам’яті дітей – важлива умова повноцінного навчання».
Лютий
Огляд-конкурс «Маленькі таємниці щоденника школяра».  Як ставляться у родинах учнів до ведення шкільного щоденника.

Батьківські збори  «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»

Березень
Підготовка разом із класним керівником концертної програми до 8 Березня. Привітання зі святом мам, бабусь та дівчаток класу.
Батьківські збори «Мікроклімат та взаємостосунки в родині, класi».

Квітень
Відвідування уроків і позакласних заходів батьками класу.
Індивідуальні консультації класного керiвника для батьків.
Травень
Допомога батьків у святкуванні Дня Перемоги.

Батьківські збори «Здоров’я наших дітей».

Червень
Участь батьків у ремонті класного кабінету.
Річний звіт про роботу батьківського комітету.

Склад батьківського комітету
1. Тимтишина О.В. - голова БК
2. Шевченко А.В.
3. Глущенко О.В.
4. Головко І.А.
5. Івлєва О.Д.        

  Свято "День знань" (01.09.2014)




 Акція "Ми разом! Ми - єдині" (29.06.2014)

Свято останнього дзвоника 



 

 

 

  Батьківські збори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наші турботливі матусі разом з нами на  міському фестивалі дитячої творчості інсценованої пісні "Ало, ми шукаємо таланти"



   Новорічні канікули тривають, а батьки про діточок дбають

    Головко Олег Станіславович та  Куценко Віктор Миколайович  проводять косметичний ремонт підлоги у кабінеті №24.

 

Склад  батьківського комітету

Тимтишина  Ольга Вiкторiвна - голова БК
            члени БК:
Шинко Олена Валерiївна
Глущенко Леонiд Леонiдович
Гагарська Яна Вікторівна
Приходько Андрiй Миколайович



Учнівська та батьківська громадськість 6 класу з ентузіазмом готувалася до святкування Дня міста та прийняла активну участь у даному святі. Класний керівник 6 класу Собіщанська В.І. висловлює щиру подяку батькам (Тимтишиній О.В., Гагарській Я.В., Шинко О.В.) та учням (Тимтишину Владу, Шевченко Віктору, Макаренко Тетяні, Головко Анні та Жерносік Михайлу).


Вiдпочинок з батьками бiльш насичений та цiкавiший


            Глущенко Л.Л. проводить "майстер-клас" з риболовлi



Все для любих дiточок. Аби добре вчились та зростали гiдними людьми




Нашi матусi про нас дбають. 
   Останнiй дзвоник - це справжнє   свято!!!


24.05.2013


Свято селища це свято також

i батькiвської громадськостi класу



Немає коментарів:

Дописати коментар